Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 września 2011

Ewuni



/ilustr. z netu/

Mamusiu, mamusiu - pyta mała Ania,
- czy mgła jest od wiszenia, czy może od stania?
Czy świat przesłania cały, czy skrawek przykrywa
i gdzie się ona, mamusiu, później podziewa?
Takie to pytanie zadała mi córka,
gdy była, jak dziś jest Ewunia - malutka.
Dzisiaj już dorosła, pytań takich nie ma...
Wie. Mgła się zwyczajnie w powietrzu rozwiewa... ;)))
I Ty też odnajdziesz odpowiedzi wiele.
Choć czekasz już dzisiaj i jeszcze nie słyszysz.
Na nie musi nadejść odpowiednia chwila...
Dziś daj radość mamie i nie martw się niczym. :)

Zapraszam na stronę Ewuni: ewadabrowska.blogspot.com 

9 komentarzy:

  1. Jakie to ładne :))
    Codziennie, mam w domu 2,5 letniego Kacperka, który co prawda, na razie nie zadaje takich pytań, ale coś czuję, że już wkrótce się zaczną :)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytania dzieci są tak piękne i mądre...pozdrawiam Elusiu cieplutko i dziękuje za Twe serce,..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne słowa - dzieci i trudne pytania - nieraz bardzo trudne!
    Jak wyrosną , odejdą czasem nam brak takich zapytań!
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:)) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieci zadają tak wiele pytań...
    Pozdrawiam jeszcze słonecznie.



    I muszę się pochwalić. Wygrałam pierwszą nagrodę w konkursie onetowych dbajek. Wydrukują mi książeczkę !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne to Elzuniu :)
    Przypomina mi codzienna
    bieszczadzka mgielke,
    ktora mnie wita o swicie.
    I moja do niej tesknote ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba Twój wiersz:) Pisany z serca i sercem, wprost wzruszający:) Serdecznie pozdrawiam:) Ania

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej wizyty :)