Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Myśli marudy


/fotomontaż - bx2009/

Dokąd tak biegniesz słoneczny promyku,
zatrzymaj się, nie zgub, gdzie promyków bez liku.
Zaświeć nam teraz i trwaj dla nas długo,
nie tęsknię jeszcze za jesienną szarugą.
-.-
A dokąd to, miła chmureczko bystra...
daj mi odpocząć, gdy niebo za czyste.
Od słonka nadmiaru mnie cieniem swym ochroń,
od jego spojrzenia z miłością osłoń.
-.-
A dokąd to biegniesz kropelko deszczowa...
gdy deszczu za wiele za chmurką się schowaj.
Daj życie, gdy trzeba. Odejdź, kiedy trzeba.
Kocham ciebie i... widok czyściutkiego nieba...
-.-
A ciebie nie pytam o drogę, wiaterku,
bo pełno cię wszędzie, jak gruszek w wiaderku.
Wesoły i zmienny ogródki zamiatasz,
a wierzby gałęzie w warkocze zaplatasz...
-.-
Czasem śpiewał będziesz,
a czasem zawodził...
,,Jeszcze się taki nie urodził,
co by wszystkim dogodził..."

12 komentarzy:

  1. A niby dlaczego nie mamy sobie troszke powydziwiac i pomarudzic? Jesli nie jest tego za duzo, to na zdrowie :)) Byle nie przekroczyc granicy miedzy zdrowym marudzeniem, a niezdrowym tetryczeniem, ale nam to nie grozi Elzuniu, prawda? :))))
    Bardzo, bardzo radosny wiersz Eluniu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny blog - radosne strofy !
    Pozdrowienia to będzie wiodący blog czy dodatkowe przedsięwziecie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Elu!
    Jaki fajny blog, poetycki, liryczny,
    Do tego bardzo subtelny... czyli sliczny.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem i mnie nie ma
    ostatnio
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zatrzymal mnie na chwilę Twoje wiersz :)
    Wzruszające i pelne liryki są Twoje wszystkie
    wiersze.
    Serdecznie pozdrawiam. Milego wieczoru :)
    Rimas z Litwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki wesolutki i radosny ten wiersz :) Czytając go, aż cieplej robi się na duszy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz , wiersz jest piękny, bo mówi o lecie.
    Niestety już widać pierwsze oznaki jesieni...szybko to zleciało prawda?
    Za szybko:)
    Za rok w lecie będziemy o rok starsi:)
    Zapraszam Ciebie na moje wakacje Anno Domini 1974
    I serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. DZIĘKUJE czy i tu możesz wymazać ?
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwłaszcza w pogodzie się nie dogodzi. Miastowy chce na długi weekend majowy słońca i upału, a rolnik deszczu dla zboża.
    Napisałam w komentarzu jak to z tym chlebem.
    Co pięć dni dodaje się trochę...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie ja tak jak wiatr............:)
    Ciekawe skąd to mi się wzięło?
    Ale przecież nie tylko ja taki jestem:)
    Slowo EMERYTURA to mnie strasznie wkurza!
    Przecież pamiętam jak usiadłem na podwórku z odebranym dowodem osobistym i powiedziałem do siebie "to ja już jestem dorosły!"
    I za szybko coś to zleciało:)
    Pozdrawiam Ciebie i Twoje wiersze...
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrawiam Ciebie w środę...Co ona przyniesie to zarobaczymy:)
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swojej wizyty :)